Re: Odłaczony dysk sieciowy - irytujące

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon, 21 Jan 2013 15:22:35 +0100

In news:kdgiev$vo1$1_at_news.task.gda.pl,
*ggs* <ggs_@_konto.pl> typed:
> Od kilku dni nie wiem skąd po restarcie a dokladnie kilka minut po
> restarcie (zaraz po restarcie jest OK) pojawia sie ikona odłączonego dysku
> sieciowego Z : w (Moj) Komputer
/.../

Usun z rejestru klucz:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2
Po resecie komputera klucz sie samoczynnie zrekonstruuje i rozpocznie sie
nowe mapowanie. Kasacja calego klucza nie ma skutków ubocznych.
Restart komputera

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]