Re: Drukowanie recept ze specjalnego programu szybko a z Acrobata, - wolniej

Autor: Andrzej Kłos <andy.klos_at_wp.pl>
Data: Thu, 17 Jan 2013 23:47:03 +0100

z pisze:
> Testowałem na dwóch różnych drukarkach laserowych podłączonych skrętką.
> Z programu ReceptyPro drukuje się szybko a z Pdfa Acrobatem się
> przywiesza (kilka stron i przerwa).
> Niestety program ReceptyPro ma pewne ograniczenia i muszę dodawać
> nagłówek przychodni w Indesignie.
> Szybkość druku ma da mnie podstawowe znaczenie.
> System XPHE 4 GRam. Czy zmiana systemu na nowszy, więcej Ramu pomoże?
> Drukować pdfy czymś innym?

Jak trafiają mi się PDF-y, na których wydruk przez AR9/10 muszę czekać
po kilka minut na 1 stronę (Foxit też nie lepszy) to, o ile nie jest to
zbyt wyrafinowana wersja PDFa, drukuję przez AR wersja 4.05. Drukuje na
bieżąco. W przyspieszeniu pomaga również wybranie opcji (jeżeli taka
występuje) "użyj grafiki rastrowej" zamiast "grafiki wektorowej"

andy_nek