Re: Drukowanie recept ze specjalnego programu szybko a z Acrobata, - wolniej

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Sat, 19 Jan 2013 16:14:19 +0100

Dzięki wszystkim.
Niestety po przeprowadzeniu wielogodzinnych testów uzyskałem tylko
nieduże przyśpieszenie pracy na systemie Win764 4 MRam.
I to tylko na sterowniku PCL5 (nie 6)
Oczywiście drukowanie jako grafika rastrowa przyśpiesza pracę ale wolę
nie ryzykować drukowania kodów kreskowych w rozdzielczości 150dpi.
Wtedy prędkość pracy jest porównywalna z drukiem bezpośrednio z programu
do recept. Krawędzie na wydruku widocznie postrzępione.

PS. Mam jeszcze jeden problem drukarkowy.
Drukarka hp color laserjet 5550dn za chiny ludowe nie chce przyjąć
ustawień linatury rastra które podaję przy rozbarwieniu czy w Corelu czy
Indesignie. Zawsze "kropeczki" na wydruku są minimalej wielkości.
Potrzebuję mieć kontrolę nad liniaturą żeby uzyskać jak najlepszy
produkt po wyjściu z maszyny offsetowej (kalka - stara technologia ale
tak na razie musi być)
Inna drukarka której do tej pory używałem HP5000 jak najbardziej jest
posłuszna i produkuje to co jej zadam. Niestety już dogorywa i walczę z
nowym "lepszym" modelem.:-)
Sterownik oczywiście poscriptowy, ustawienia można zmieniać ale efektu
brak. :-(