Re: Dziwny problem z filmami youtube i flash.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 24 Apr 2012 12:41:44 +0200

Więc mniej więcej po tygodniu nic nie robiłem więcej w tym kompie i te filmy
zaczęły działać z tą różnicą, że teraz nie działają przyciski pauzy, ani
głośności. (są po prostu wciśnięte) Nie można też zmieniać miejsca w którym
film się odtwarza. Poza tym większość innych filmów działa prawidłowo.
Wynika z tego, że w jakiś magiczny sposób dla konkretnych filmów
przydzielany jest skopany player z jakiegoś magicznego cache który to jest
przypisany tylko do tego kompa.
Zauważyłem, że mimo iż nie korzystam nigdy z proxy dla filmów z youtube komp
pobiera dane przez cache vectry.
Gdyby zmienić jakieś magiczne id według którego youtube rozpoznaje ten komp
zmienił by się też cache który leży gdzieś w necie bo na kompie nie ma
śladu.
Spróbuję też podłączyć kompa do wifi sąsiada, który nie korzysta z vectry i
zobaczę czy ten efekt wystąpi.