Dziwny problem z filmami youtube i flash.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 17 Apr 2012 00:23:51 +0100

Zauważyłem ostatnio, że mniej więcej jakieś 1-5% filmów z youtube w ogóle
nie chce się odtwarzać na moim komputerze co ciekawe nie jest to wina mojego
internetu bo inny komputer odtwarza te filmy bezproblemowo na tym samym
łączu. Dodam, że dzieje się tak na każdej przeglądarce niezależnie, bez
znaczenia więc czy odpalę IE8, FF 11, Operę 11.62 czy Chrome 18.x, czy też
FF portable to konkretny film nie będzie się odtwarzać ale 95-99%
pozostałych będzie.
Bez znaczenia jest też czy jestem zalogowany na koncie youtube czy też nie.
Na środku pozostanie tylko okrągłe kółeczko ładowania i tak może się kręcić
do emerytury.
np. te filmiki nie działają
http://www.youtube.com/watch?v=0QveinQyM14
http://www.youtube.com/watch?v=OMKPotd5S-8

u mnie wygląda to tylko tak.
http://dl.dropbox.com/u/6363754/youtube_problem.jpg
(dodam, że sporadycznie swego czasu w niektórych filmach nie działał też
zegar lub przestawały się odtwarzać w trakcie lub odtwarzają bez zegara i
paska postępu)

Odpalę innego kompa i filmik idzie. Tak samo gdy odpalę system na maszynie
wirtualnej też na tym samym komputerze filmik odtwarza się normalnie więc
nie jest to problem firewalla itp.
Dzieje się to tylko na konretnych filmikach bo jakieś 95% innych filmów
chodzi bezproblemowo i nie dzieje sie to losowo.
Filmy których mój komp uparł się nie odtwarzać nie chcą się odtwarzać wcale
w tym systemie. (Win XP Prof SP3)
Zauważyłem też, że gdy ustawię swoją przeglądarkę i youtube na html5 filmik
się odtwarza. http://www.youtube.com/html5?hl=pl
Więc problem leży w upartym flashu. Robiłem deinstalację i reinstalację
najnowszego flasha ale nic to nie daje, czyściłem też ustawienia flash a
także co się da ccleanerami ale nadal problem pozostaje. Prawdopodobnie coś
upiera się by tych konkretnych filmów w ogóle nie odtwarzać i już mnie
ogarnia załamanie. Tak samo gdy wyłączę antywirusa i firewalla (Comodo) nie
ma to znaczenia. System ma najnowsze sterowniki i aktualizacje.

Dodam, że klikałem panel sterowania > Flash > zaawansowane > usuń wszystko i
zaznaczyłem obie opcje. Nic to nie pomaga. Nie pomaga też ipconfig
/flushdns.