Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 24 Apr 2012 09:13:49 +0200

Dnia Mon, 23 Apr 2012 21:57:37 +0200, jadryś napisał(a):

> Nie da się ukryć - zdusili - Linuks już nigdy się nie wybije.

Tak tak. Zadusili do cna. Zamordowali bez litości.

> To miałeś szczęście jako jeden z nielicznych widzieć ten proceder
> rozdawania płyt przez sprzedawców sprzętu.

Wiesz - ja naprawdę teraz nie mam problemów ze znalezieniem sklepu, w którym
kupię komputer z Linuksem / DOS / bez systemu. Z konfiguracjami z Core i7
włącznie…

> Proszę jaśniej, nie rozumiem pytania. Chodzi Ci o tą moją obawę
> zainstalowania Linuksa na kompie objętym gwarancją? Otóż istotnie -
> jeden z tych stacjonarnych kompów jest jeszcze na gwarancji. Jednak w
> tym wypadku nie ryzykuję praktycznie niczym. Po pierwsze nie ma on
> fabrycznie zainstalowanego systemu Windows. Po drugie mam płytę
> instalacyjną systemu Windows.

I co Ci ta płyta z Windows pomoże na dysk „uszkodzony” nadpisaniem MBR?

[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]
[                                (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]