Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 24 Apr 2012 09:13:49 +0200

Dnia Mon, 23 Apr 2012 21:57:02 +0200, jadryś napisał(a):

> Nie żarty mi w głowie gdy widzę metody dojenia "owieczek ' przez
> kapitalistĂłw.

Kolejny przykład tej wkurzającej mentalności: zły kapitalista, bo chce na
owocach swojej pracy zarobić. Jeszcze powinien za to przepraszać i niczym
Tomasz z Akwinu: rozdać wszystko, umartwiać się i zamieszkać w rynsztoku…

> Linuks sprzed paru lat to zupełnie inna historia. Kiedyś problemem była
> nawet taka sprawa jak instalacja sterĂłw go grafiki.

Teraz za to wszystko gra, buczy, krawaty wiąże… ;D

> Jak Ich spełnia, to dlaczego ma nie spełniać milionów innych ludzi..
> Wystarczy tylko ten system poznać..

Ty nie masz pojęcia o Windows, a gardłujesz, jak byś co najmniej tytuł MVP
zdobył. Choć podejrzewam, że grono przyznające akurat ten tytuł, to by się
przewróciło ze śmiechu patrząc na Twoje rewelacje…

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ siÄ™ nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]