Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_nagmailu.com>
Data: Tue, 24 Apr 2012 05:37:45 +0000 (UTC)

Dnia 23.04.2012 Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com> napisał/a:

> a jadnak Nvidia juz nie tworzy sterow otwartych (ktore, swoja droga- o
> kant dupy idzie rozbic).

A kiedyĹ› robili? Serio pytam...

> wlasnie- niepelna obsluga sprzetu (tak, wiem, OOTB wspiera on wiecej
> niz windows- i co z tego? w windzie zainstaluje sobie stery albo z
> plyty, albo sciagne z neta ze strony producenta, albo winda sama je

No i? Pretensje zgłaszać do producenta sprzętu...
Pod OS/2 zapewne jeszcze mniej sterownikĂłw robiÄ…, a to taki
dobry system był, profesjonalny, od IBM :-)

> sciagnie), 3 (a jesli liczyc Unity to 4) niekompatybilne ze soba
> srodowiska graficzne (albo raczej: srednio kompatybilne), przecietna

A na czym polega na "niekompatybilność"? Bo moje gnome jakoś
o tym nie wiedziało i bezproblemowo uruchamiało programy przeznaczone
dla kde...

> jakosc oprogramowania, jak juz napisalem w innym poscie- jesli chcesz
> zainstalowac cos spoza repo to sie meczysz etc.

No, instalowałem Skype i Firefoksa spoza repo. Rozpakowałem
archiwum, wyciągnąłem skrót na pulpet, wsio. Instalowałem vmware server
i starsze google earth tudzieĹĽ picasa- gustowny instalator, pyta
o kilka rzeczy, dalej robi, co trzeba.
Brakowało w repo programu do konwersji obrazów iso z jakiegoś
alkohola- ściągnałem źródła, configure, make- działa.
W czym problem? Podasz jakikolwiek przykład?

> to wszystko decyduje, ze na desktop dla kogos kto nie chce sie meczyc
> i grzebac i dochodzic czemu mu po updacie nie dziala cos co kiedys
> dzialalo dobrze sprawia, ze linux jest raczej malo rozsadnym wyborem.

Ja nikogo do Linuksa nie namawiam (a wręcz zniechęcam :-)
- ale jak ktoś pisze bzdury, to niestety daję się sprowokować...

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)