Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Mon, 23 Apr 2012 15:00:26 -0700 (PDT)

> Dzisiaj już nie robią tajemnicy z niczego wobec twórców wolnego
> oprogramowania nawet ci z Nvidii.

a jadnak Nvidia juz nie tworzy sterow otwartych (ktore, swoja droga- o
kant dupy idzie rozbic).
cale szczescie ze zamkniete trzymaja poziom...

> na pewno nie jest tak że ten system nie cieszy się popularnością bo jest
> gorszy od Windows.

buhaha.
wlasnie- niepelna obsluga sprzetu (tak, wiem, OOTB wspiera on wiecej
niz windows- i co z tego? w windzie zainstaluje sobie stery albo z
plyty, albo sciagne z neta ze strony producenta, albo winda sama je
sciagnie), 3 (a jesli liczyc Unity to 4) niekompatybilne ze soba
srodowiska graficzne (albo raczej: srednio kompatybilne), przecietna
jakosc oprogramowania, jak juz napisalem w innym poscie- jesli chcesz
zainstalowac cos spoza repo to sie meczysz etc.
to wszystko decyduje, ze na desktop dla kogos kto nie chce sie meczyc
i grzebac i dochodzic czemu mu po updacie nie dziala cos co kiedys
dzialalo dobrze sprawia, ze linux jest raczej malo rozsadnym wyborem.

szymon