Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 23 Apr 2012 21:58:20 +0200

W dniu 2012-04-23 08:25, Dominik & Co pisze:

> To po co to piszesz?

Żeby Tobie to uzmysłowić..

> Jasne. I dlatego właśnie piszą sterowniki. Jakby chcieli "zdusić",
> toby po prostu temat olali. Nie mówiąc o tym, że niektórzy jednak
> zdradzają specyfikację i współpracują w tworzeniu otwartych
> sterowników (np. Intel czy Realtek).

Dzisiaj już nie robią tajemnicy z niczego wobec twórców wolnego
oprogramowania nawet ci z Nvidii.

> Tak, widziałem. Jeśli uważasz, że Linux nie jest wybierany
> dlatego, że nie działają na nim potrzebne programy (no i przyzwyczajeń),
> a z powodu jakiegoÅ› tajemniczego spisku, to napisz tylko jedno:
> Ty tak na poważnie? Jeśli tak, to wybacz, ale nie widzę
> żadnego sensu w dalszej dyskusji. A jeśli jaja sobie robisz,
> to powodzenia w dalszym kompromitowaniu FLOSS.

Tak naprawdę to nie wiem co jest rzeczywistą przyczyną małej
popularności Lunuksa. Pewnie wszystko po trochu - brak kompatybilności
między poszczególnymi dystrybucjami, brak jakiejkolwiek reklamy, niechęć
producentów sprzętu, i sprzedawców. itditp. można by tak długo, jednak
na pewno nie jest tak że ten system nie cieszy się popularnością bo jest
gorszy od Windows.