Re: Jaki program do wieloplytowego archiwum - backup

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri, 20 Apr 2012 10:58:50 +0200

> Shit. Jasne bardzo przepraszam czytelników. Przeglądałem grupy
> wg. wyników na podobne pytanie i jakoś tu mi się zapodało.

Cóż... najwyżej obaj dostaniemy po głowach ;)

> Quick Par brzmi jako ciekawe rozwiązanie.

Poczytaj. IMHO dla CD/DVD warto dorzucić do każdego
katalogu pare procet *.par. Czasem potrafi to uratować tyłek,
jeśli tylko płytka nie padnie nagle w całości.

> Nie mniej jednak burza słoneczna może wszystko załatwić
> jednocześnie :D

Ale wiesz, ze jak tylko wyciagniesz kopyta, to wszystko
wyladuje na najblizszym wysypisku? ;P

Zaraz obok moich slajdow i dysków z cyfrowymi... ;)

> Katalogi po kilkanaście gb. Myślałem, że sobie przeciągnę
> katalog do któregoś z "nero" i będę podmieniał płytki
> czytając książkę. Proste jak drut, że nie mogę uwierzyć,
> że się nie da.

Pogooglaj za "disc spanning". Fragment opisu CDBurnerXP:

"After launching the application, you just need to drag and
drop the files you wish to burn over to the CDBurnerXP
window. After adding the, click "Burn". It gives you the option
where you may choose whether you want to leave the disc
open or finalize the disc once it's burned, and select "Disc
spanning". Here, you may also choose the type of disc ou
are using on the "Disc size" drop-down menu, the click "Split".
After this you may observe that the software itself figures
out how many discs are required to complete the process.
So you just need to place a writable disc in the drive and
click "Burn". Once the first CD is completed, CDBurnerXP
will prompt you to insert another disc."

Nie bawiłem się, nie wiem czy rzeczywiście działa.
W szczególności zaś nie wiem jak sortuje/dzieli podkatalogi.

W zasadzie... skoro już i tak ciągniemy NTG, to (jeśli tylko
przetestujesz) napisz czy i jak się udało. Zawsze to w
archiwum grupy zostanie. :)

pozdrawiam,
Vituniu