Re: Jaki program do wieloplytowego archiwum - backup

Autor: mAro <whatlogin_at_gmail.com>
Data: Fri, 20 Apr 2012 06:05:36 -0700 (PDT)

On 20 Kwi, 10:58, "Vituniu" <vitu..._at_poczta.fm> wrote:
> Cóż... najwyżej obaj dostaniemy po głowach ;)

No to na obronę, znalazłem program, który obsługuje:
"All versions of Windows that support Unicode (WinNT, Win2K, Win2K3,
WinXP, VISTA, 7, etc.), both 32Bit and 64Bit versions."

Dzięki wielkie. Ale tego słowa dokładnie potrzebowałem do całości:
SPAN :D

Właśnie skończyłem 14gb wypalać na trzy płyty programem DVDSpan
(http://hcidesign.com/dvdspan/). Napisane, że free, chociaż jest mowa
o zakupie, więc trudno powiedzieć. Może porzucony projekt. W programie
dodaje katalog, mogę podać wielkość płyty i program dzieli. Następnie
wychodzi do cmd i uruchamia InfraRecorder i wypala. Mało jest wygodny,
ale jest nie wymaga instalacji. Zdecydowanie wadą jest fakt, że za
każdym razem wypala "od nowa" czyli np. muszę obniżyć prędkość
ręcznie, zaznaczyć "verify" itp.

No nic- burnerXP pewnie lepiej to robi (byle tylko płytki podawać). W
google jest trochę o spannigu więc temat rozwiązany.

Pozdrawiam,
Whatlogin

P.S. hmm może warto się po fajne fotki na wysypisko wybrać ;)