Re: Jaki program do wieloplytowego archiwum - backup

Autor: mAro <whatlogin_at_gmail.com>
Data: Fri, 20 Apr 2012 01:33:43 -0700 (PDT)

On 20 Kwi, 10:13, "Vituniu" <vitu..._at_poczta.fm> wrote:

> To chyba cokolwiek OT jest... ;)

Shit. Jasne bardzo przepraszam czytelników. Przeglądałem grupy wg.
wyników na podobne pytanie i jakoś tu mi się zapodało.

> Niemniej:

Dzięki

> IMHO jpegów nie warto opakowywać. Zysk z kompresji żaden

Nie mam zamiaru. RAW też nie mam. Dużo amatorskich fotek do
przeglądania na emeryturze. Jednak jest to archiwum bardzo ważne.
Quick Par brzmi jako ciekawe rozwiązanie. RAR chyba też umożliwia
ustawienia dodatkowych danych naprawczych.

> Natomiast co do samego dzielenia na paczki dla kolejnych nośników...
> Dużo tego masz? Bez podziału na katalogi chocby?

Za mało, żeby inwestować w raid. Całość to jakieś 80gb. W zasadzie
bezpieczne, bo większość zsynchronizowana na netbooku i drugim
desktopie. Nie mniej jednak burza słoneczna może wszystko załatwić
jednocześnie :D Katalogi po kilkanaście gb. Myślałem, że sobie
przeciągnę katalog do któregoś z "nero" i będę podmieniał płytki
czytając książkę. Proste jak drut, że nie mogę uwierzyć, że się nie
da.

Pozdrawiam,
Whatlogin