Re: Skuteczność..

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Thu, 19 Apr 2012 13:37:10 -0700 (PDT)

> Nie wiem, i dlatego pytam tylko czy u innych użytkowników wymienione
> wyżej programy kiedykolwiek wykryły jakieś zagrożenie. Ja wypróbowałem
> inne programy dwukrotnie - były to atywirusy - G Data i Norton , G Data
> wykrył 16 zagrożeń a NIS - 12. Oczywiście nie mam pewności czy to były
> naprawdę szkodliwe programy, ale z ciekawości chcę się upewnić że jednak
> MSE i WD wykrywają zagrożenia.

zdecydowanie wykrywa - czasem jak przyniosę pendriva po wizycie w dziurce innego komputera to od razu MSE wrzeszczy że coś wykrył i usuwa skutecznie
przy pobieraniu plików z "niepewnych" źródeł też się prawidłowo zachował

Defendera od dawna nie używam ale też dobrze sobie radził ale bardziej mulił kompa