Re: Skuteczność..

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu, 19 Apr 2012 20:56:52 +0200

> A te trojany tam faktycznie były czy tylko temu programowi tak się
> wydawało?

Nie wiem, i dlatego pytam tylko czy u innych użytkowników wymienione
wyżej programy kiedykolwiek wykryły jakieś zagrożenie. Ja wypróbowałem
inne programy dwukrotnie - były to atywirusy - G Data i Norton , G Data
wykrył 16 zagrożeń a NIS - 12. Oczywiście nie mam pewności czy to były
naprawdę szkodliwe programy, ale z ciekawości chcę się upewnić że jednak
MSE i WD wykrywają zagrożenia.