Re: Skuteczność..

Autor: yamma <yamma_at_wp.pl>
Data: Thu, 19 Apr 2012 23:03:03 +0200

Piotr B. (pb2004) wrote:

> Co konkretnie i gdzie wykrył ten inny program? Możliwe że były to
> fałszywe wskazania albo PUI, cookie itp.

Taaa... Uważaj jak się dowiesz. To jest ten typ użytkownika, który nie dość,
że kompletnie nie kuma zasady działania komputera, to jeszcze nie czyta
komunikatów. Miałem takiego usera w jednym z moich systemów, potrafił dzień
w dzień zaśmiecać mi skrzynkę "printscreenami" z takimi pierdołami, że nóż
mi się w kieszeni otwierał. Np. wpisał tylko 9 cyfr NIPu, system oczywiście
wyświetlił mu stosowny komunikat a ten od razu robił "printscreena" i
wysyłał go na moją skrzynkę. Pamiętam, że poważnie myślałem, żeby zrobić
specjalnie przypisany do jego konta system komunikatów ale na szczęście
zleceniodawca zlitował się nade mną i przeniósł go na tzw. inny odcinek.
yamma