Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu, 19 Apr 2012 19:06:18 +0200

W dniu 2012-04-16 16:11, Przemysław Ryk pisze:

> To poszukaj takiego z opcją odbioru osobistego.

To nie takie proste, a na dodatek niemożliwość przetestowania. No i
wątpliwości co do statusu prawnego takich towarów.

> Skoro wybór jest między chlebem, lekarstwami albo węglem, to skąd tam środki
> na… komputer?

No właśnie, o ile lepsza sytuacja by była dla takich ludzi żeby
producenci kompów na siłę nie wmuszali płatnych systemów..

> No na kartach graficznych się wymagania co do obsługi sprzętu kończą.

To podstawa. Jednak Microsoft nie stać na porządne sterowniki do swojego
systemu, użytkownik musi je dopiero instalować z firm drugich.

> Po raz kolejny proszę o screena tego zniekształconego widoku treści w
> oknach…

Sam je umieszczałeś - te kropki zamiast tekstu na końcu zdań w oknie
"defragmentator dysków" ja mam za zniekształcenie.

> Adres masz, opcja odbioru osobistego widzę, że jest - ktoś broni jechać na
> miejsce i obejrzeć przed zakupem?

Zdecydowanie preferuję zakupy w sklepach stacjonarnych. Zwłaszcza rzeczy
wartościowych.

> Po raz kolejny - kto powiedział, że musisz mieć Windows?

Zapłaciłem za niego wbrew swojej woli, a więc nie pozbawiaj mnie prawa
do krytyki jego błędów..

> Druga sprawa - rozumiem, że Ty za swoją pracę wynagrodzenia nie oczekujesz?

Nie w tym rzecz, chodzi o to że wszyscy powinni mieć równy dostęp do
rynku. Tacy jak Ty i różne snoby kupią kompa z płatnym systemem, ale nie
każmy płacić za ten system również tym którzy nie mają ochoty wspomagać
finansowo kapitalisty.

> pl.soc.polityka to jednkaże gdzie indziej.

Przytoczyłbym Ci słowa usera z psp ktory pozuje na kaznodzieję, że
religia (polityka) przenika wszystko, ale to faktycznie nie przystoi na
takiej poważnej grupie jak ta.

> Potrzebuję systemu operacyjnego, który pozwoli mi w pełni wykorzystać
> posiadany sprzęt i jednocześnie daje dostęp do bazy potrzebnego mi do pracy
> oprogramowania. Takim jest Windows 7 x64. Koszt - 399 PLN. Wsparcie
> producenta mam do 2020 roku. Mamy rok 2012. Faktycznie inwestycja 399 PLN
> brutto raz na 8 lat w narzędzie, które pozwoli mi spokojnie pracować, to nie
> jest działanie zgodne z moimi interesami… A łyżka na to: niemożliwe…

Wiesz co - Ty nie masz moralnego prawa krytykować Linuksa. Ty po prostu
reklamujesz system za który ludzie są zmuszania płacić.

> (ciach…)
> Napisał ekspert, który jedyną wadą Windows 7, którą jest w stanie wymienić,
> są wyimaginowane problemy ze skalowaniem interfejsu. Wyimaginowane, gdyż jak
> na razie screenem żadnym swojej teorii poprzeć nie potrafił.

Nie ekspert - niezadowolony klient.

> To, że masz problemy z odróżnianiem sprzętu od oprogramowania to już
> zaprezentowałeś na przykładzie „awarii dysku wskutek użycia komendy fixmbr”…

A Ty jak nazywasz sytuację na skutek której nie można dokończyć
instalacji systemu operacyjnego?