Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu, 19 Apr 2012 17:55:48 +0200

W dniu 2012-04-16 16:11, Przemysław Ryk pisze:

> I jak niniejszy wypadek wyklucza moje stwierdzenie?

Mojego też nie wyklucza, przecież dobrze wiedziałeś o co mi chodziło,
więc po co to czepialstwo?

> Programiści Windows 7 mają odpowiadać za błędy popełnione przy tworzonych -
> nie przez te osoby - kontrolek? Czyś Ty oszalał?

Baza moich pretensji opiera się całkowicie na poprzedniku W7, czyli
Windows XP i systemie Linuks. Skoro w tych przestarzałych systemach
zmiana czcionki nie psuła wyglądu okien to dlaczego w W7 to się dzieje,
a na dodatek dlaczego ten sfuszerowany system znajduje w Twojej Osobie
takiego żarliwego obrońcę?

> Mhm. Bo pod XP to się nie trafiły aplikacje z własnymi kontrolkami, których
> wyświetlanie pod Luną było takie sobie…

Z doświadczenia wiem że pod Linuksem też to się nie zdarzało i nie
zdarza, a więc o co tu chodzi - spisek programistów przeciw najmnowszemu
systemowi spod ręki Williama G? Mało tego, on nawet nieprawidłowo
wyświetla elementy systemowe!..