Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 16:11:45 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 14:36:53 +0200, jadryś napisał(a):

> W tym wypadku chodzi o język techniczny, a konkretnie w techniczne
> nazewnictwo.

I jak niniejszy wypadek wyklucza moje stwierdzenie?

> Wina w nieprawidłowym wyświetlaniu tych kontrolek ewidentnie leży po
> stronie twórców W7.

Programiści Windows 7 mają odpowiadać za błędy popełnione przy tworzonych -
nie przez te osoby - kontrolek? Czyś Ty oszalał?

> Autorzy Linuksa czy XP potrafili stworzyć system w którym zmiana rozmiaru
> czcionki nie ma wpływu obcinanie treści w oknach.

Mhm. Bo pod XP to się nie trafiły aplikacje z własnymi kontrolkami, których
wyświetlanie pod Luną było takie sobie…

[ Ashby: How'd it turn out? Moody: Hard to say. You would know better      ]
[ than I. You lived the motherfucker. Ashby: Yeah, but living it right     ]
[ means you don't remember much of it at all.                              ]
[                                  ("Californication 2x12 La Petite Mort") ]