Re: [Win 7 x64] - zniknęły drukarki

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Wed, 18 Apr 2012 04:41:48 -0700 (PDT)

W dniu środa, 18 kwietnia 2012 08:40:13 UTC+2 użytkownik Marcin Gala napisał:
> W jednym z kompów w robocie z Win 7 x64 nagle tak znikąd zniknęły
> wszystkie drukarki. Winda krzyczy że nie ma uruchomionej usługi bufora
> wydruku, więc myślę sobie popchnę drania ręcznie, pewnie user coś
> namotał i pójdzie. No i poszedł, drukarki się ukazały w panelu
> sterowania... tyle że do pierwszej próby drukowania. Za chwilę zaś ich
> nie było :( Pokopałem po googlach, znalazłem jakiś microsoftowy fix,
> znalazłem sposób żeby folderek costam/spool wyczyścic, niestety d...
> blada. Avast nie znalazł nic, malwarebytes też nic. ZTCW to nic ostatnio
> [...]

sprawdź co się drukuje i napisz jakie to drukarki

u mnie podobny problem występuje przy drukowaniu niektórych pdf'ów na drukarce HP 1018 - po prostu zabija to spoola, rozwiązaniem jest zaznaczenie w ustawieniach wydruku acrobat readera by drukował jako obraz

uważam że jest to problem z dupiato napisanymi sterownikami HP ale to moja opinia