Re: [Win 7 x64] - zniknęły drukarki

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Wed, 18 Apr 2012 18:13:53 +0200

On 2012-04-18 13:41, MarkPunk wrote:
> sprawdź co się drukuje i napisz jakie to drukarki
>
> u mnie podobny problem występuje przy drukowaniu niektórych pdf'ów na drukarce HP 1018 - po prostu zabija to spoola, rozwiązaniem jest zaznaczenie w ustawieniach wydruku acrobat readera by drukował jako obraz
>
> uważam że jest to problem z dupiato napisanymi sterownikami HP ale to moja opinia
Teraz wszystkich Ci nie podam ale Konica Minolta Bizhub 250 (kombajn A3
b/w) HP LJ 2727mf - te na 100% Możliwe że jeszcze stary HP DJ 840C,
PDFCreator, jakieś tam standardowe xpsy MS-a.
Wywala się przy drukowaniu z czegokolwiek, pdf, OO, firefox chyba też.
Najgorsze jest ze to ....wno działalo ok przez bodaj 2 lata i nagle ni
stad ni zowąd przestało. Wiem, można walnąc reinstall systemu, ale jak
za tydzień będzie to samo? Wolałbym się pozbyć problemu w inny sposób,
wiedząc co go powoduje. Jutro pewnie siąde przy tym kompie i będe powoli
wywalał wszystko co podejrzane, od ewentualnego drukarkowego softu
zaczynając.

Do DooMiniK-a: z tego co sprawdzałem System32\Spool\Printers\ był pusty,
więc to chyba nie tędy droga :(

--
Ahmed
Emtec->Drivers & software download->USBStick