[Win 7 x64] - zniknęły drukarki

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Wed, 18 Apr 2012 08:40:13 +0200

W jednym z kompów w robocie z Win 7 x64 nagle tak znikąd zniknęły
wszystkie drukarki. Winda krzyczy że nie ma uruchomionej usługi bufora
wydruku, więc myślę sobie popchnę drania ręcznie, pewnie user coś
namotał i pójdzie. No i poszedł, drukarki się ukazały w panelu
sterowania... tyle że do pierwszej próby drukowania. Za chwilę zaś ich
nie było :( Pokopałem po googlach, znalazłem jakiś microsoftowy fix,
znalazłem sposób żeby folderek costam/spool wyczyścic, niestety d...
blada. Avast nie znalazł nic, malwarebytes też nic. ZTCW to nic ostatnio
na tym kompie nie było instalowane poza MS-owymi poprawkami i
aktualizacjami Avasta. HELLLPPPP!!!
PS. Nie wywalałem jeszcze sterowników od drukarek, trochę tego jest i
mam nadzieję że może coś podpowiecie i mnie to ominie.

--
Ahmed
Emtec->Drivers & software download->USBStick