Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 22:32:42 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 20:08:14 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> Heh, tez chyba mam podobna motywacje, choc powoli jednak ten beton
> "argumentow" mnie przytlacza.

Głębszy oddech, łyk czegoś orzeźwiającego, odwołanie się do najgłębszych
pokładów cierpliwości… To nawet niezły trening jest, jak przyjdzie rozmawiać
z jakimÅ› konsultantem na infolinii. :D

> Jesli kupil od Microsoftu "takiego gniota" to czemu nie? ;-)

Zmusili go. Wydaje Ci się, że masz taką siłą przebicia?

> No tak, fakt autentyczny mi wyszedl, to przez nadmierne cisnienie
> srodczaszkowe.

:)

> W tym aspekcie oczywiscie tak, ale juz w kwestii interfejsu i UAC,
> wydajnosci i zasobozernosci to nie bylo poczatkowo tak wesolo. Choc sam na
> codzien nie uzywalem, tylko u dziecka czasem musialem interweniowac i na
> dwurdzeniowcu zachowywala sie Vista gorzej niz XP na Athlonie (nomen omen)
> XP.

Hmm… W kwestii interfejsu, to co masz na myśli? UAC poszedł w kąt od razu
akurat - u mnie. U znajomych konfigurowałem wszystko, co było do
konfiguracji i włączałem. Wydajność i zasobożerność? Ja się przesiadałem na
Vistę x64 z XP przy jednoczesnej zmiany konfiguracji służbowego kompa:
przechodziłem z Pentium 4 (Prescott) 3,0 GHz, 4 GB ram i pojedynczego dysku
SATA na Core 2 Duo E8400, 8 GB ram i dwa dyski SATA w RAID0 spięte. Wraz z
narzędziami do składu działało mi na tym przyzwoiciej, niż XP z takowymi na
dwurdzeniowym, podkręcony Athlon 64 X2 z 4 GB pamięci i dwoma dyskami SATA w
RAID0…

> Myslisz, ze az tak? :-)
> Swego czasu Animke o to podejrzewalem, ale utwierdzila chyba wszystkich w
> przekonaniu, ze jest bezlitoscie autentyczna ;-)

I tego się niestety obawiam…

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]