Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 16 Apr 2012 20:08:14 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 19:51:43 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Wygląda tak, że mam więcej cierpliwości? :) To jednak przydaje się każdy
> akapit kilka razy przeedytować. Jak byś widział wstępne wersje… ;DDDD Po
> prostu ciekaw jestem, jakie jeszcze rewelacje się pojawią. Innymi słowy -
> karmiÄ™ z premedytacjÄ…. :D

Heh, tez chyba mam podobna motywacje, choc powoli jednak ten beton
"argumentow" mnie przytlacza.

> Sądzisz, że Ci zapłaci za wykonanie takiego zlecenia? ;D

Jesli kupil od Microsoftu "takiego gniota" to czemu nie? ;-)

> A to sÄ… prawdziwe oszczerstwa?
> /me niewinnie tak…

No tak, fakt autentyczny mi wyszedl, to przez nadmierne cisnienie
srodczaszkowe.

> Dla mnie była lepsza już od samego początku. XP miałem 32-bitowego, Vistę -
> 64-bitową. Przy mojej pracy i wykorzystywanych aplikacjach możliwość
> wykorzystania więcej niż 3,25 - 3,5 GB pamięci była bezcenna.

W tym aspekcie oczywiscie tak, ale juz w kwestii interfejsu i UAC,
wydajnosci i zasobozernosci to nie bylo poczatkowo tak wesolo. Choc sam na
codzien nie uzywalem, tylko u dziecka czasem musialem interweniowac i na
dwurdzeniowcu zachowywala sie Vista gorzej niz XP na Athlonie (nomen omen)
XP.

> Ja się zastanawiam, któremu z chłopaków się nudziło na tyle, że takie
> cudeńko uknuł. Bo jeżeli jadryś tak na serio…

Myslisz, ze az tak? :-)
Swego czasu Animke o to podejrzewalem, ale utwierdzila chyba wszystkich w
przekonaniu, ze jest bezlitoscie autentyczna ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K