Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 15:01:45 +0200

Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:31:54 +0200, jadryś napisał(a):

> A kto jest tą "ofiarą strzelaniny" ? Na pewno kibol Kolejorza to ktoś
> kto daje się wziąć na plewy, jak choćby Cavallino..
> Nie mowy o żadnych teoriach - faktem jest że Windows nie toleruje
> żadnych innych systemów przy sobie - to fakt a nie teoria.

Dobrze, że kilkanaście komputerów, z którymi miałem styczność o tym nie wie.
Maczki z stojącym obok siebie Mac OS i Windows, laptopy czy stacjonarne
komputery ze stojącymi obok siebie Windows XP / 7 / Kubuntu czy Debianem.

> A jednak poro może tam namieszać. Znam z autopsji.

Jak się bawisz zapałkami, to też możesz namieszać. Chodzi o to, by tak
„mieszać”, żeby sobie krzywdy nie zrobić. Tego niestety nie da się zrobić
bez wiedzy na temat tego co się robi i jakie to może mieć skutki. Tej wiedzy
najwyraźniej Ci brak.

(ciach…)

> Ja to robiłem na chybił trafił..

Mam wrażenie, że nie tylko w tym przypadku tak postępowałeś…

(ciach…)

[ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are   ]
[ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through.          ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]