Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 14:37:54 +0200

W dniu 2012-04-16 11:36, Dominik & Co pisze:

> Prawda jest znacznie bardziej prozaiczna: szmal.
> Nie opłaca się inwestować zasobów po to, by walczyć o dodatkowy
> 0,5% rynku (optymistycznie). A z kolei klienci nie wybiorÄ…
> Linuksa, bo nie ma dla niego potrzebnych im programów,
> więc kółko się zamyka.

Myślę że jednak możesz nie mieć racji.. Nie wszystko się rozbija o
szmal. Jest wielu pasjonatów piszących programy za które nie żądają
zapłaty.. Jednak trudno coś napisać pod konkretny system gdy się ma do
wyboru kilkadziesiąt różnych jego wersji. To samo dotyczy oprogramowania
do sprzętów, samo napisanie sterów i aplikacji pod jeden system to mały
pryszcz, ale pod 40 systemów to już jest trochę zachodu, a nawet nie
trochę a za dużo żeby to się miało opłacać.