Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 10:26:33 +0200

W dniu 2012-04-15 06:41, Przemysław Ryk pisze:

> Akurat precyzja wypowiedzi i używanie właściwych określeń pozwala na
> utrzymanie porządku w dyskusji.

I chwała że się tego trzymasz. Ja niestety dość słabo znam język
techniczny,

> I co wobec tego?

To że o nieprawidłowe wyświetlanie czcionek nie możesz obarczyć samych
programistów Thunderbirda, których jedyną winą jest to że zaufali swoim
kolegom po fachu z Redmont i pozwolili W7 na ingerencję w sprawach
wizualnych Thunderbirda.