Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 13 Apr 2012 22:09:21 +0200

"jadryś" napisał:

> Przede wszystkim chodzi o sabotaż stosowany przez Microsoft.
> Oni zawłaszczają komputer użytkownika.

No. I sikają nocą do mleka.
Ja nie wiem, czy to jakaś prawidłowość wśród kibiców Lecha? Co jeden to z
większą paranoją. Już zdawało się, że casus Cavallino to ostatnie stadium,
ale owa ofiara rzekomej strzelaniny na Os. Bohaterów II Wojny znacznie
podniosła poprzeczkę. Teraz ty ze swoją spiskową teorią usilnie starasz się
go przebić. Brakuje tylko helu i teleskopowej brzozy.

> Czyli wg. Ciebie komputer= Windows?

Od kiedy to fdisk czy Boot-It = Windows?

> Widzę że czujesz się na siłach,

Tak, po 20 latach grzebania w pecetach czuję się na siłach poradzić sobie ze
sprawnym dyskiem. Bo owe rzekome "usterki" to sprawa czysto programowa i (o
czym wspomniał tu Michał) sposoby ich usuwania oraz opisy stosownych
narzędzi były wielokrotnie opisywane na grupach, nie tylko zresztą
windzianych.

> szkoda że nie było Ciebie w tym sztabie ludzi którzy bezradnie rozkładali
> ręce i zalecali wymianę dysku.

Czysto merkantylne podejście - łatwiej skasować klienta na kilkaset złotych
za wymianę dysku, niż za kilkadziesiąt złotych ślęczeć nad skaszanioną przez
Linucha strukturą logiczną dysku.

> Różnego rodzaju próby zajęły mi nieomal tydzień.

Już teraz rozumiesz podejście serwisu?

> Ty oczywiście jesteś wyjątkiem;-)

Ja nie prowadzę serwisu, więc mogę sobie pozwolić na czasochłonne zabawy z
dyskami. Poza tym nigdy w życiu nie kupiłbym dysku od tak niewyraźnego typa,
jak ja.

Uzasadniłem

> Nie chcesz to nie odpowiadaj na zadane pytanie

Odpowiedziałem.

JoteR