Re: Adobe Acrobat Reader - martwy po uruchomieniu

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 4 Apr 2012 00:31:47 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634_at_Racine.pl> napisał w wiadomości
> Anerys in news:4f79dc52$1_at_news.home.net.pl
>

> 1.
> kaszanione - to znaczy co? krzaki?

Jeden mój kumpel określał to "bajszoje pikasso". Totakna sieczka, kod
kreskowy to jakiś dziki układ kresek, nic nie mówiący... Pokazałbym, ale
chwilowo nie mam możliwości podlinkować obrazka. (tylko równoległość jest
zachowana)
Jutro-pojutrze, spróbuję odpalić starszego foxita z tym błędem, zrobić zrzut
ekranu i podlinkuję może np. do Fotosika.

> 2.
> btw:
> to fakt - rzadko, ale jednak ta stara wersja foxit wywala sie na pewnych
> pdf-ach,albo wrecz ich nie otwiera (za nowoczesne) i wowczas mozna wykonac

No, mniej-więcej. W łagodniejszych przypadkach także np. problemy ze
skalowaniem czcionek, czy obrazki przeskalowane z kulejącym "resample".

> szybka wstepna konwersje pdf-a w GSview 4.9, to zazwyczaj naprawia pdf i
> potem jest czytany w foxit prawidlowo. wspomniana konwersja jest "ino mig"
> i w sumie warto ja wykonac dla lektury w lekkim foxit.

Przyznam, że nie próbowałem aż tak się tym bawić. Za mało plików, aby na
gwałt szukać rozwiązania, miałem przez jakiś czas acrobata, w nim otwierałem
PDFy z UPC, a pod foxitem resztę.

> najnowszy foxit (14 MB) takich problemow juz nie daje, zapewne...

Trochę się obawiam, czy ma ten błąd z którejś czwórki, że i kaszanił obrazek
(mniej-więcej to wyglądało, jakby zamieniał miejscami ćwiartki obrazka, no i
prawie 3-krotnie więcej danych rzucał do drukarki, niemal kompletnie ją
tłamsząc. A zawartość ta sama. Trójka sprawuje się w miarę nieźle, jest
leciutka (choć fakt, ze nie najmniejsza), więc na razie zostawiam ją sobie.
Jak się upewnię, że piątka tego błędu nie ma, to zainstaluję.