Re: Adobe Acrobat Reader - martwy po uruchomieniu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 4 Apr 2012 03:28:28 +0200

Anerys in news:4f7b7a52$1_at_news.home.net.pl
[.................]
> Przyznam, że nie próbowałem aż tak się tym bawić. Za mało plików, aby na
> gwałt szukać rozwiązania, miałem przez jakiś czas acrobata, w nim
> otwierałem PDFy z UPC, a pod foxitem resztę.

zycie mnie zmusilo do korzystania z GSview: pewna wazna dla mnie ksiazka
wywalala sie w foxit i w innych czytnikach na 2-3 stronie, przekonwertowac
do nowego pdfa nie mozna bylo takze w niczym od adobe, takze padala, na
grupie dtp podpowiedziano Gsview - banalny w obsludze soft, lekki, max
szybki, przekonwertowal w jakies 2 minuty kilkaset stron, zlikwidowal blad i
pdf do uzytku.
Poza tym: umiejetnie dobierajac parametr konwersji (jakosc moze byc
osiagalna w zasadzie bez zmian!) znakomicie odchudza pdf-y, zdecydowanie
lepiej chodza w czytnikach.

> Trochę się obawiam, czy ma ten błąd z którejś czwórki, że i kaszanił
> obrazek (mniej-więcej to wyglądało, jakby zamieniał miejscami ćwiartki
> obrazka, no i prawie 3-krotnie więcej danych rzucał do drukarki, niemal
> kompletnie ją tłamsząc. A zawartość ta sama. Trójka sprawuje się w
> miarę nieźle, jest leciutka (choć fakt, ze nie najmniejsza), więc na
> razie zostawiam ją sobie. Jak się upewnię, że piątka tego błędu nie ma,
> to zainstaluję.

ja jednak PDF-XChange Viewer, portable, niby tez ok 14 MB, ale pare fajnych
funkcjonalnosci + lekko chodzi + zero bledow, swietnie czyta, zakladki,
pamiec o miejscu przerwania czytania, itd..