Re: Adobe Acrobat Reader - martwy po uruchomieniu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 3 Apr 2012 03:10:59 +0200

Anerys in news:4f79dc52$1_at_news.home.net.pl
> Użytkownik "1634Racine" <1634_at_Racine.pl> napisał w wiadomości
> A i owszem - i używabym, gdyby nie PDFy z UPC, które poniżej trójki są
> kaszanione...

1.
kaszanione - to znaczy co? krzaki?

2.
btw:
to fakt - rzadko, ale jednak ta stara wersja foxit wywala sie na pewnych
pdf-ach,albo wrecz ich nie otwiera (za nowoczesne) i wowczas mozna wykonac
szybka wstepna konwersje pdf-a w GSview 4.9, to zazwyczaj naprawia pdf i
potem jest czytany w foxit prawidlowo. wspomniana konwersja jest "ino mig" i
w sumie warto ja wykonac dla lektury w lekkim foxit.
najnowszy foxit (14 MB) takich problemow juz nie daje, zapewne...