Re: Pagefile - Ciasno

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 26 Sep 2011 - 18:34:42 MET DST

"Majka" napisała:

> teraz mam 2,05 wolnego miejsca na dysku o wielkości 3,74GiB.
> I teraz zastanawiam sie czy sie odważyć i właczyć aktualizacje systemu
> - czy to nie pożre mi odzyskanych wolnych bajtow na dysku?

Pożre, dlatego trzeba system regularnie wysadzać na nocniczek - kasując np.
raz w miesiącu katalogi o nazwach typu "$NtUninstallKB950974$" (ukryte),
znajdujące się w katalogu Windows. Dobrze by też było ustawić aktualizacje
na "powiadom, ale nie pobieraj", dając Ci czas na posprzątanie.
O WinCE zapomnij, ten system absolutnie nie jest przeznaczony do tego typu
sprzętu.

JoteR