Malwarebytes Anti-Malware Lifetime License

Autor: Gabriel Zastawnik <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Sep 2011 - 19:13:07 MET DST

Witam!

Moze zainteresowac kilku grupowiczow mozliwosc zakupu Malwarebytes Anti-Malware
Lifetime License

Link i opis:
http://www.bitsdujour.com/software/malwarebytes-anti-malware/saf=503504

Zosta³o jeszcze 13 godzin w promocji (14,95$).

Ja z racji produkowanego oprogramowania mam z nim duzo do czynienia i musze
przyznac, ze jest swietnym programem chroniacym komputer.

ps. Do linku jest przyczepiony moj nr referencyjny 503504 uczestniczacy w
programie partnerskim. Jesli komus to w jakikolwiek sposob przeszkadza moze go
wyrzucic sobie z linka.

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl