Re: Pagefile - Ciasno

Autor: Majka <majabezjaja_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 26 Sep 2011 - 12:32:23 MET DST

Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> Owszem, wszystkie systemowe katalogi robocze
> wliczajac "temporary internet files" (z wylaczeniem
> Firefoxa, ktory okazal sie na to bardzo odporny)
>
> Generalnie chodzi o ograniczenie operacji
> zapis/odczyt na SSD do minimum. Nie tyle ze
> wzgledu na trwalosc SSD, co na jego predkosc
> w EEE901.
>
> pozdrawiam,
> Vituniu.

Dziękuję wszystkim za udział w wątku, za wyjasnienie mi problemów i podanie
rowiązań i linków. Przede wszystkim V. dziekuję za zaangażowanie w wątku,
okazaną pomoc i podpowiedzi dyktowane jego własnym doświadczeniem z EEE 901.

Po zmniejszeniu pagefile.sys z 1,56 do 512mB przybrał on wielkość 524 288 kB
i teraz mam 2,05 wolnego miejsca na dysku o wielkości 3,74GiB. I teraz
zastanawiam sie czy sie odważyć i właczyć aktualizacje systemu - czy to nie
pożre mi odzyskanych wolnych bajtow na dysku?

Inna rzecz - zastanawialam sie nad instalacja innego systemu - zleceniem
komus znającemu się na tym instalacji na komputerze systemu lżejszego, win
CE. Ale rozgladam sie po allegro i na www komputronika, i nie widzę takiego
systemu.
Przy okazji pytanuie:
Czy taki WIN CE nada sie do EEE PC 901? Zakładając, że EEE ma służyć do
przeglądania www, kounikacji gg i naprawdę prostych zastosowan - czy ten
system spelni oczekiwania i przyspieszy prace komputera? Czy WIN CE pozwoli
zainstalowac i pracować z Exelem, na czym by zależało?

Majka