Re: Pagefile - Ciasno

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Sep 2011 - 13:15:30 MET DST

> Dziêkujê wszystkim za udzia³ w w±tku (...)

Aaa tam... zaden problem...

> I teraz zastanawiam sie czy sie odwa¿yæ i w³aczyæ
> aktualizacje systemu - czy to nie po¿re mi odzyskanych
> wolnych bajtow na dysku?

Z czasem pewnie tak.

Ja mam automat wylaczony, instaluje sam,
co jakis czas, wybierajac co uznam za stosowne.

Z tym, ze praktycznie robie tak na wszystkich maszynach...
Stare (nie zawsze dobre) nawyki. ;)

> Inna rzecz - zastanawialam sie nad instalacja innego
> systemu - win CE.

- He? (zapytal inteligentnie Hrabia)

W uproszczeniu "Win CE" ma wspolnego z "Win XP"
tylko nazwe.

> Ale rozgladam sie po allegro i na www komputronika,
> i nie widzê takiego systemu.

A to z tej prostej przyczyny, ze MS nie sprzedaje CE
inaczej, niz w postaci naklejki na konkretnym urzadzeniu.

Nie ma uniwersalnej wersji instalacyjnej "dla wszystkich".
Sa tylko kompilacje tego srodowiska przeznaczne
dla konkretnych urzadzen przygotowane przez
producentow tychze.

> Przy okazji pytanuie: Czy taki WIN CE nada sie
> do EEE PC 901?

Coz... nie wykluczam, ze jakiemus magikowi udaloby
sie go uruchomic. Moze nawet udaloby sie dopasowac
sterowniki do czesci sprzetu wlutowanego w EEE.
Ale uzytecznosc takiego rozwiazania bylaby... hm...
cokolwiek dyskusyjna.

Jedyna rozsadna alternatywa dla XP jest jakas
dystrybucja Linuksa przygotowana z mysla o takich
komputerkach.

> Czy WIN CE pozwoli zainstalowac i pracowaæ z Exelem,
> na czym by zale¿a³o?

A jest jakis tam uproszczony office dla urzadzen pracujacych
pod kontrola CE, owszem. Ile ma wspolnego z ze "zwyklym"
Excelem - nie wiem.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Z tym, ze XP dziala na 901 calkiem znosnie. Moze na
poczatek przejrzyj autostart i wywal wszystko, co nie jest
potrzebne przy kazdym wlaczaniu komputera?
Moze jednak z antywirusa zrezygnowac?