[XP] Jak odzyskac dopiero co usuniety katalog ?

Autor: _THX <j666.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Sep 2011 - 14:27:01 MET DST

Właśnie w tej chwili przypadkowo usunąłem jeden podkatalog (z całą
zawartością) z katalogu Moje_Dokumety (NTFS).
Palcówka jakaś (tak się kończy używanie touchpada zamiast myszy przy
włączonej opcji 1-click).
W Koszu nie ma (no nie ma, a nic mnie nie pytało o usuwanie).
Backup mam sprzed kilku dni, więc parę dokumentów bym niestety stracił.
Czy naprawdę nie ma w XP (sp3) jakiegoś PROSTEGO narzędzia do odzyskania
dopiero co usuniętego katalogu (z zawartością oczywiście)?
Próbuję Easeus Data Recovery Wizard Free Edition, ale niczego nie widzi
usuniętego w katalogu Moje_Dokumenty :-((
Dawno, dawno temu, przed wiekami była taka piękna komenda UNDELETE ;-)
THX