Ufffff ;-))

Autor: _THX <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 22 Sep 2011 - 14:44:24 MET DST

"Palcówka" się wyjasniła:
Szukając docelowego katalogu do zapisania jakiegoś dokumentu, niechcący
przesunąłem (touchpadem) ten katalog do innego katalogu (stał się gdzieś_tam
podkatalogiem), cały i zdrowy.
Ale skoro już zapuściłem przeszukanie Easeusem całej partycji (co właśnie
leci w tle), to z ciekawością poczekam na wyniki.
THX
PS. I tak żal starego dobrego UNDELETE ;-))
PS 2. No i chyba wyłączę 1-click (a może "hoover"??), bo czasem wygoda, ale w
wielu sytuacjach sporo daje się we znaki.

-----
> Właśnie w tej chwili przypadkowo usunąłem jeden podkatalog z katalogu
Moje_Dokumenty.