[Win7] Problem ze skutecznym wyłączeniem ClearType

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 22 Sep 2011 - 11:19:03 MET DST

Witam,

Próbuję osiągnąć pod Win7 dokłądnie taki sam wygląd fontów, jaki mam pod XP z
wyłączonym ClearType. Akurat tylko taki mi odpowiada.

Niestety, pod Win7 sprawa nie jest taka prosta. Owszem, można odhaczyć checkbox
"Use Cleartype", ale następnie i tak trzeba przejść klikając przez serię
proponowanych sposobów wyświetlania czcionek - i żaden z nich nie przypomina mi
zwykłego, ostrego renderowania znanego z Win XP.

Jest na to jakiś sposób?

Dzięki,

latet