Re: Nie można podkręcić procesora na płycie Gigabyte-EP31-DS3L

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 16 Sep 2011 - 19:18:12 MET DST

Użytkownik "gh05t" <bolestal@gmail.com> napisał w wiadomości
news:e594856b-8aa7-4f28-80d8-5cd50d0fce45@k29g2000yqf.googlegroups.com...
> Obawiam się że Gigabyte jesli chodzi o jakosc skonczyl sie pare lat
> temu - statystycznie patrzac na ilosc zlomu produkowanego przez serwis
> wychodzi mi ze Gigabyta jest przynajmniej 2-3x wiecej niz chocby Asusa
> - to juz nie ta sama marka niestety - a kiedys produkowali naprawde
> solidne platformy....

Coś w tym jest... Wychodzi na to, że ze swoją GA-P35-DS3 mam prawdziwe
szczęście, niedawno dołożyłem 512 w trzecim module pamięci, mając teraz 2.5
GB, kiedyś już to zrobiłem, ale BIOS wystraszył mnie informacją, że pamięć
jest "Flex memory mode", ale tym razem przeguglałem i nie jest to nic
strasznego, taka namiastka Dual Channel (choć duala nie mam). Chodzi bardzo
ładnie i stabilnie, choć zasilacz muszę albo poprawić, albo nowy dać.
Stabilny, ale nie wyrabia - pisałem już, że flop mi wariuje i muszę kablami
majtać, aby załapał.
Jak mi sie przytulą do mnie jakieś pieniądze, to zamiaruję kupić lepszą
płytę, a na razie mam tę i szczęście, że nie mam na co narzekać. Mam ją już
chyba 2-3 lata i jest dobrze.

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/