Re: Nie można podkręcić procesora na płycie Gigabyte-EP31-DS3L

Autor: gh05t <bolestal_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Sep 2011 - 02:37:39 MET DST

> Coś w tym jest... Wychodzi na to, że ze swoją GA-P35-DS3 mam prawdziwe
> szczęście,
Ale spokojnie, p35 to "pelna wersja" chipsetu
> niedawno dołożyłem 512 w trzecim module pamięci, mając teraz 2.5
> GB, kiedyś już to zrobiłem, ale BIOS wystraszył mnie informacją, że pamięć
> jest "Flex memory mode", ale tym razem przeguglałem i nie jest to nic
> strasznego, taka namiastka Dual Channel (choć duala nie mam).
To nieesymetryczny dual - tzn czesc pamieci jest w dualu czesc nie
Są zastosowania w ktorych Dual Channel wcalenie jest dobry wiec ..
niekoniecznie
jest sie o co emocjonowac - i tak sam przyrost wydajnosci w dualu jest
niewielki.
> Chodzi bardzo
> ładnie i stabilnie, choć zasilacz muszę albo poprawić, albo nowy dać.
> Stabilny, ale nie wyrabia - pisałem już, że flop mi wariuje i muszę kablami
> majtać, aby załapał.
> Jak mi sie przytulą do mnie jakieś pieniądze, to zamiaruję kupić lepszą
> płytę, a na razie mam tę i szczęście, że nie mam na co narzekać. Mam ją już
> chyba 2-3 lata i jest dobrze.
Poki dziala dobrze, nie ma sensu wymieniać - Duza awaryjnosc nie
oznacza ze sie psuja wszystkie ;)

Pozdrawiam!!!
 Łukasz Bolesta
mailto:bolestalwywalto@gmail.com
"Dzięki komputerom kilka słów zrobiło niezłą karierę. "