Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Wed 14 Sep 2011 - 09:46:00 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
1634Racine raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> PureNick in news:mn.6a8c7db95848b77e.84011@zax.pl
> [..............]

> dzieki bardzo, juz wziąłem;

> ale poniewaz przez jakies dwa dni bedzie jeszcze "chodzila" stara klawiatura
> (trzeba bylo pogodzic sie z nia), to podpytam, bo rozumiem, że znasz soft:

Muszę cię rozczarować: używam go co prawda zawsze po reinstalce
systemu,
ale tylko do przemapowania klawisza "Lewy Windows" na "Enter".

> czy ten keytweak jest na tyle elastyczny, że jesli (na przyklad) na klawiszu
> mam wymalowane 3-y znaki:

> <
>>
> :

> a w praktyce klawisz pisze znaki:

> %
> (
> *

> to da sie tak przemapowac, by pisal dokladnie to, co ma na sobie wymalowane?

Musisz poczytać instrukcję, ale piszą tam,
że "Keytweak cannot combine keystrokes", więc chyba nie...
Ale Shift działa w tej podejrzanej klawiaturze prawidłowo?
Może starczy odkryć, gdzie fizycznie siedzą znaki, których szukasz.

> Dalej:
> np. klawisz powinien z shiftem pisac "_" a pisze "+". Tez da sie
> przeprogramowac tego rodzaju "przeklamania"?

> Mowiac krotko: chce by klawisze pisaly dokladnie to, co deklaruja znaczkami
> na sobie - wykonalne?

jw.

> Oraz:
> - jesli wszystko w/w jest na "tak" - czy operacja przemapowania jest
> jednorazowa?
> - Czy keytweak musi chodzic caly czas w tle?
> - gdzie zapisuja sie te przemapowania?

Przemapowuje "się raz a dobrze", czyli robisz to raz,
system gdzieś sobie to zapamiętuje (nie wiem gdzie).
Potem możesz wywalić KeyTweaka, chyba że chcesz przywrócić ustawienia.

Jest jeszcze program SharpKeys (http://www.randyrants.com/sharpkeys/),
Wydaje mi się, że do działania potrzebuje NET Framework.
Tradycyjnie musisz poczytać.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/