Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: sloniu_21 <sloniu.21_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Sep 2011 - 11:34:01 MET DST

Witam,

poszukuję małego programu, najlepiej bez GUI tylko CLI, który mógłby
mi posortować alfabetycznie linie w plikach tekstowych zawierających
polskie lub niemieckie litery.

Dwa bardzo szybkie programy przyciągnęły moją uwagę - CMSort i rpsort
v1.02, które robią to niezwykle sprawnie dla pliku z 250 000 linii,
ale niestety poprawnie sortują tylko znaki ASCII. Czy jest jakiś mały
program dla Windows XP, który poprawnie posortuje linie z polskimi
znakami? Dodam, że próbowałem zapisywać pliki w kodowaniach UTF-8,
UTF-16 LE i BE, ISO-8859-2 oraz OEM 852 (Latin II).

Dziękuję za wszelkie namiary.