Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 15:26:49 MET DST

PureNick in news:mn.6a8c7db95848b77e.84011@zax.pl
[..............]
> Na "screenie" (nieudolnie zaszytym w jakiejś skrypto-wywyływarce,
> gdzie nawet skalowanie obrazka jest skaszanione... Ufff! Ulżyło mi!)
> http://pobieralnia.pl/screens/5693.jpg
> widać wyraźnie, że program nazywa się KeyTweak. Jest darmowy.
> Strona autora jako taka nie działa, ale jest
> repozytorium, czy jak to zwał:
> http://webpages.charter.net/krumsick/
> Używam od lat i chwalę sobie.
> Pozdruffka

dzieki bardzo, juz wziąłem;

ale poniewaz przez jakies dwa dni bedzie jeszcze "chodzila" stara klawiatura
(trzeba bylo pogodzic sie z nia), to podpytam, bo rozumiem, że znasz soft:

czy ten keytweak jest na tyle elastyczny, że jesli (na przyklad) na klawiszu
mam wymalowane 3-y znaki:

<

:

a w praktyce klawisz pisze znaki:

%
(
*

to da sie tak przemapowac, by pisal dokladnie to, co ma na sobie wymalowane?

Dalej:
np. klawisz powinien z shiftem pisac "_" a pisze "+". Tez da sie
przeprogramowac tego rodzaju "przeklamania"?

Mowiac krotko: chce by klawisze pisaly dokladnie to, co deklaruja znaczkami
na sobie - wykonalne?

Oraz:
- jesli wszystko w/w jest na "tak" - czy operacja przemapowania jest
jednorazowa?
- Czy keytweak musi chodzic caly czas w tle?
- gdzie zapisuja sie te przemapowania?

thx za pomoc