Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 10:52:46 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
1634Racine raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Wojciech Wrodarczyk in news:j4l7en$qc3$1@node2.news.atman.pl

> ale chyba link zdechł, trza mi poszukac; zdaje sie, że to nie free...

Na "screenie" (nieudolnie zaszytym w jakiejś skrypto-wywyływarce,
gdzie nawet skalowanie obrazka jest skaszanione... Ufff! Ulżyło mi!)
http://pobieralnia.pl/screens/5693.jpg
widać wyraźnie, że program nazywa się KeyTweak. Jest darmowy.
Strona autora jako taka nie działa, ale jest
repozytorium, czy jak to zwał:
http://webpages.charter.net/krumsick/

Używam od lat i chwalę sobie.

Pozdruffka