funkcjonalność domeny - w2003 a w2008

Autor: Marcin Bugajski <marcin.bugajski.bs_at_vp.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 15:00:23 MET DST

Witam!

Mam nadzieję, że trafiłem na odpowiednią grupę - jak nie - proszę o
wyrozumiałość.
Prośba o małą pomoc. Mam serwer z w2008 r2 na pokładzie. Testuje.
Stawiam domenę z funkcjonalnością 2008. Końcówkami są Xp Pro.
Konfiguruje profile mobilne - działa ok (foldery sieciowe się mapują jak
trzeba itd). Próbuje ustawic przekierowania folderu "moje dokumenty" i
tutaj zonk. Czy funkcjonalność 2008 powoduje to, że obsługa tego
przekierowania jest dostępna tylko dla visty i 7demki gdzie folder z
dokumentami jest w "users" a starsze systemy gdzie mamy
"document&setings" są nieobsługiwane? Powinienem postawic domenę z
funkcjonalnością w2003?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie

pozdrawiam

Marcin Bugajski