Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 13:37:04 MET DST

Użytkownik kmark napisał:
> Przystąpiłem do instalacji tego pakietu. Niestety instalka w ostatnim
> etapie zakończyła się komunikatem, że nie można zainstalować "nvidia
> forceware network access manager", ponieważ w systemie jest obecna jego
> wcześniejsza instalacja, którą należy usunąć.

Odnajdź na dysku plik instalatora NAMSetup.exe i spróbuj ręcznie go
zainstalować. Możesz przy tym użyć programu sysinternals procmon[1] aby
spróbować zlokalizować plik lub wpis w rejestrze po którym instalator
poznaje że zainstalowana jest wcześniejsza wersja.

1. http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896645

--
Piotr Borkowski