Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: Wojciech Wrodarczyk <w.wrodarczyk_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 15:18:25 MET DST

W dniu 2011-09-12 19:07, 1634Racine pisze:
> Wojciech Wrodarczyk in news:j4l7en$qc3$1@node2.news.atman.pl
> [...................]
>

> dzieki, wyprobuje; ale juz na jakies dwa dni zalozylem stara klawiature,
> zeby jednak laptop dzialal.
>
> ale pytanie, bo rozumiem, że znasz soft: czy jest na tyle elastyczny, że
> jesli (na przyklad) na klawiszu mam wymalowane 3-y znaki:
>
> <
>>
> :
>
> a w praktyce klawisz pisze znaki:
>
> %
> (
> *

> [...]
Tak, da się zrobić dokładnie tak jak chcesz.
Tzn. Ustawiasz sobie klawiaturę PL-programisty, a następnie odpalasz
program i remapujesz.
Remapowanie polega na wskazaniu symbolu jaki ma się wstawić po
naciśnięciu danego "klawisza".
Przez "klawisz" rozumiem dopuszczalne kombinacje klawiszy w klawiaturach
PC, czyli (wg zapisu informatycznego):
{[ctrl+] [alt+] [shift+] klawisz } a następnie wybierasz znak jaki się
ma wstawić.
Oczywiście nie obsługej laptopowych Fn.
Szczególnym wyborem jest brak reakcji, czego używają niektórzy, aby
dezaktywować np. klawisz windows lub menu_kontekstowego.
Rozumując zasadę działania programu, uruchamiasz go raz, ustawiasz co
trzeba Apply, reboot i tyle.
Zatem wniosek, że gdzieś to zapisuje. Gdzie? nie analizowałem, pewnie
porównując rejestr lub pliki przed i po można to odgadnąć.
Program jest free, sorki za martwy link, nie przyłożyłem się.
Jednak we wspomnianym niżej repozytorium jest instalka i manual
dokładnie opisujący działanie programu, w tym także Limitations
funkcjonalne.