Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 19:27:36 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał w wiadomości:

> http://groups.google.com/group/microsoft.public.windowsxp.network_web/browse_thread/thread/47ccfdec52028db3?tvc=2&q=jclark

To już przerabiałem.
Pobrałem ze strony NVIDII pakiet, zawierający wszystkie sterowniki do płyty
głównej, w tym sterownik sieciówki, zawierający "nvidia forceware network
access manager", czyli instalkę firewalla "activearmor".
Usunąłem wszystkie sterowniki NVIDII.
Przystąpiłem do instalacji tego pakietu. Niestety instalka w ostatnim etapie
zakończyła się komunikatem, że nie można zainstalować "nvidia forceware
network access manager", ponieważ w systemie jest obecna jego wcześniejsza
instalacja, którą należy usunąć.
Ale ja jej nie mogę usunąć, bo nigdzie jej nie mogę znaleźć, nawet przy
użyciu specjalistycznych programów (m.in. UninstallTool, CCleaner).
W związku z powyższym zdecydowałem się na odzyskanie systemu ze
sporządzonego w przeszłości obrazu. Bo nie mam pewności, czy obecnie mam
zaistalowanego firewalla,skoro go nigdzie nie widać, czy tylko śmieci po nim
pozostałe, które przekazują informację, że firewall jest
zainstalowany.Jeżeli założę,że go nie ma i włączę opcję aktywacji firewalla
systemowego, natychmiast pojawia się komunikat, że nie zaleca się mieć dwóch
firewalli aktywnych.
Przypadek, który jest opisany po podanym przez Ciebie linkiem dotyczył
widocznie "lżejszego" problemu, bo facio potrafił uzyskać wpis tej instalki
w "+/- programy". Ja nie potrafiłem.
Porobiłem sobie już niezbędne kopie i po napisaniu tego posta przystępuję
do przywrócenia obrazu dysku.
Myślę, że po tym zabiegu ja i mój PC będą się czuć lepiej :-)).
Dzięki i pozdrawiam
mk