Re: Win7 32 czy 64 bit?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 08:56:10 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
>A ja właśnie przed chwilą (z ciekawości) odpaliłem leciwą platformówkę
>Abe's World - hula jak ta lala na 24" LCD-ku (oczywiście nie w natywnej
>rozdziałce monitora):D

Poczekaj. Czy ja twierdzę, że nic nie działa? Nie. Ja twierdzę, że
istnieją przypadki, które nie zadziałają. I istnienia tychże nie
sfalsyfikujesz pokazując, że inne działają.
Elementarna logika.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawa_De_Morgana#Rachunek_kwantyfikator.C3.B3w

>Zgadzam się. Jakaś tam jest - ale nadal znikoma. ;)

Owszem. Ale można się naciąć. (choć jest to mało prawdopodobne).

--
| http://epsilon.eu.org/ |