Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 07:13:14 MET DST

"Przemysław Ryk" napisał:

> Czekaj czekaj moment - czy ja Cię dobrze rozumiem:
> - miałeś klawiaturę w danym układzie (załóżmy US ASCII)
> - w systemie było zdefiniowane, że masz ustawiony układ Polski
> (programisty)
> - zmieniłeś klawiaturę w sensie fizycznej zmiany sprzętu
> - na nowej sprzętowo klawiaturze masz zmieniony układ przycisków? Np.
> naciskając Z masz Y?

Wątkotwórca chce mieć swojego rodzaju hybrydę, czyli układ klawiatury
"Szwedzki" z możliwością wprowadzania polskich diakrytyków z ALT-em.
Prezentując opór przed zakasaniem rękawów i stworzeniem własnego układu w MS
Keyboard Layout Creator (bo to dotneta trzeba mieć i takie tam trudności
tzw. obiektywne), liczy chyba na to, że ktoś mu podrzuci gotowego DLL-a.
Przynajmniej tak odczytałem tę jeremiadę na kilku grupach.

JoteR